Huisdier Home
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisdier Home

Wees een huisdier
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De boerderij steeg

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lune

Lune


Aantal berichten : 20
Registration date : 03-03-08

Huisdier gegevens
Leeftijd: 1 ¾ jaar
Partner: Nee
Loops/Krols:

De boerderij steeg Empty
BerichtOnderwerp: De boerderij steeg   De boerderij steeg Icon_minitimema maa 03, 2008 11:45 am

Lune keek achter zich of Rock haar volgde en sloeg een steegje in een klein boerdrijtje was te zien en een gezellige man met een hele krullenbos stak zijn hoofd uit het raam "Ah, Lune!" zei hij met een italiaans accent "Roberto maak een steak klaar voor de gaste die Lune heeft meegenomen" zei hij in met zijn accentje terwijl je roberto vanuit de keuken hoorde lachen "Ah, lune! " Lune lachte naar Rock "ze zijn de enige aardige mensen die ik ken, ze doen zoveel voor me, geven me voer een onderdak en soms mag ik zelfs een dagje logeren"
zei Lune terwijl ze een steak voor zich zag XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rock

Rock


Aantal berichten : 54
Leeftijd : 29
Registration date : 03-03-08

Huisdier gegevens
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -
Loops/Krols:

De boerderij steeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij steeg   De boerderij steeg Icon_minitimema maa 03, 2008 11:53 am

Rock keek wantrouwend naar de mensen maar nam de steak toch aan. ''oke maar je weet maar nooit ze kunnen zo veranderen'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune

Lune


Aantal berichten : 20
Registration date : 03-03-08

Huisdier gegevens
Leeftijd: 1 ¾ jaar
Partner: Nee
Loops/Krols:

De boerderij steeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij steeg   De boerderij steeg Icon_minitimema maa 03, 2008 12:01 pm

"Antonio en Roberto zeg je?, nee dat gebeurd niet die pizzabakkers zijn gewoon de meest aardige mensen die ik ken!" Lune blafte naar Antonio die weer naar Roberto keek "Zorg eens voor een Slaapplek voor die twee Roberto, die beesies horen toch niet in de kou te staan!"
zei Antiono met wat hevige gebaren XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rock

Rock


Aantal berichten : 54
Leeftijd : 29
Registration date : 03-03-08

Huisdier gegevens
Leeftijd: 4 jaar
Partner: -
Loops/Krols:

De boerderij steeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij steeg   De boerderij steeg Icon_minitimema maa 03, 2008 12:05 pm

Rock keek nog steeds wantrouwend en ging zitten. ''oke dat zal dan wel'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lune

Lune


Aantal berichten : 20
Registration date : 03-03-08

Huisdier gegevens
Leeftijd: 1 ¾ jaar
Partner: Nee
Loops/Krols:

De boerderij steeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij steeg   De boerderij steeg Icon_minitimema maa 03, 2008 12:11 pm

Lune zag een andere herdershond naderen, die kwam hier ook vaker "Rani!" zei Lune met een kwispelstaart xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De boerderij steeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boerderij steeg   De boerderij steeg Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De boerderij steeg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sammys steeg

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huisdier Home :: Huisdieren :: Boerderij-
Ga naar: